Dvoumístná užitková čtyřkolka s jedním z nejsilnějších motorů ve své třídě (499 cm³, 39 hp) a prodlouženým podvozkem pro větší stabilitu. Pohon 4×4 s uzávěrkou diferenciálu, hydraulické tlumiče a bohatá výbava včetně navijáku, tažného zařízení a ochranných rámů z ní dělají všestranný pracovní stroj pro každou situaci.
👉 Ideální kombinace výkonu, odolnosti a moderních technologií!
Kategorie: | Segway AT5 |
---|

Špičkový výkon
Segway AT5 pohání jeden z vůbec nejsilnějších motorů třídy do 500 cm³. S výkonem 39 k tak má AT5 víc než dostatek síly pro zdolávání náročných terénů i tažení těžkých nákladů.

Automatická převodovka CV-Tech
Plně automatická převodovka od přední kanadské firmy CVTech efektivně přenáší hnací sílu motoru na kola bez jakéhokoliv přerušení, zajišťuje naprosto plynulou jízdu a zlepšuje spotřebu paliva.

Extrémně pevný rám
Rám je vyrobený z chrom-molybdenové oceli a díky tomu je mnohem pevnější než rámy z běžných ocelí. Tuhý a odolný rám zajišťuje vysokou stabilitu a přesné řízení.

Vysoce svítivé LED světlomety
S obrovským světelným výkonem 30 000 lm jsou světla AT5 o 60 % účinnější než běžné halogenové světlomety. Extrémně výkonná LED světla s vysokým rozlišením vám vždy s jistotou ukážou cestu k cíli.

Kotoučové brzdy
Výkonné hydraulické kotoučové brzdy zaručují spolehlivé a účinné brzdění s vysokou bezpečností a okamžitým nástupem brzdného účinku.

Stoupavost 39°
AT5 nezastaví ani nejtěžší terén. Díky dvěma uzávěrkám diferenciálů a pohonu všech kol s terénní redukcí je AT5 schopen na odpovídajícím podkladu zvládnout svahy se stoupáním až 39°.

Mohutná tažná síla
Silný motor, vysoká trakce a pohon všech kol – Segway AT5 bez problémů utáhne i velmi těžký náklad, a to i ve složitých podmínkách, na měkkých travnatých površích nebo lesních štěrkových cestách.

Náklad 100 kg
Díky robustním kompozitním nosičům je Segway AT5 vždy připraven přivézt zásoby, naložit výbavu pro vaše dobrodružství. Doplnění o systémové boxy poskytne další přepravní kapacitu a vaše věci budou dokonale chráněné.

Hliníkové disky
Osmipaprsková hliníková kola jsou atraktivní a elegantní, ale poskytují také vysokou odolnost, jedinečný vzhled a dlouhodobou spolehlivost.
Specifikace
MOTOR
Typ: | čtyřtaktní jednoválec DOHC |
Objem: | 499 cm3 |
Výkon: | 39 hp |
Točivý moment: | 44 Nm |
Palivový systém: | EFI – elektronické vstřikování paliva BOSCH |
Chlazení: | kapalinou |
HNACÍ SYSTÉM
Pohon: | 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný |
Převodovka: | P/R/N/L/H, automatická převodovka CVTech, Made in Canada |
Motorová brzda: | ano |
Přední diferenciál: | ano + elektricky ovládaná uzávěrka |
Stoupavost: | 88% (41,3 stupně) |
PODVOZEK
Rám: | vysoce tuhý rám z chrom-molybdenové oceli, prodloužený rozvor |
Posilovač řízení: | ne |
Zavěšení: | Vpředu: dvojitá A-ramena / Vzadu: dvojitá A-ramena se stabilizátorem |
Pérování: | hydraulické tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelné předpětí pružin |
Zdvih: | Vpředu: 180 mm / Vzadu: 200 mm |
Brzdy: | hydraulické kotoučové |
Kola: | 12" hliníkové disky |
Pneu: | přední 25 x 8 - 12 / zadní 25 x 10 - 12 |
ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Celková délka: | 2300 mm |
Celková šířka: | 1180 mm |
Celková výška: | 1350 mm |
Rozvor: | 1450 mm |
Světlá výška: | 255 mm |
Užitečné zatížení: | 270 kg |
Přední nosič: | kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 40 kg |
Zadní nosič: | kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 60 kg |
Palivová nádrž: | 19 l |
SMART COMMANDING SYSTEM
Smart Commanding System: | ne |
Displej: | digitální, multifunkční, LCD |
Smart-Moving App: | ne |
VÝBAVA
Elektrický naviják, sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, homologované tažné zařízení, kompozitní nosiče vpředu i vzadu, uzávěrka předního diferenciálu, digitální multifunkční displej, Full-LED osvětlení, přední ochranný rám, 12" hliníkové disky, 25" pneumatiky, hydraulické tlumiče s progresivními pružinami + nastavitelné předpětí pružin, ochranné kryty rukojetí, zpětná zrcátka. |
LEGISLATIVA A OSVĚDČENÍ
Homologace: | T3b / off-road |
Řidičské oprávnění: | skupina B nebo B1 (osobní automobil) |
Video
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.